Administratief Medewerker (24 – 32 uur p/w)
Over Hokazo
Dierenopvangcentrum en dierenambulance Hokazo zetten zich in voor de opvang, verzorging en herplaatsing van honden en katten die zwervend op straat worden gevonden of waarvan de eigenaar afstand heeft gedaan. Stichting Hokazo heeft een klein aantal betaalde krachten in dienst, maar het merendeel van het werk wordt gedaan door enthousiaste vrijwilligers.
Wij zijn op korte termijn zoek naar een nauwkeurige administratief medewerker om ons team te versterken. In deze functie speel je een belangrijke rol in het bijhouden van de administratie van de dieren. Met jouw inzet zorg je ervoor dat de gegevens van de dieren altijd up-to-date en correct zijn. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefoon en het ontvangen van bezoekers.
Wat ga je doen?
- Bijhouden van de administratie van alle dieren die bij ons verblijven.
- Zorgen voor een correcte administratieve afhandeling.
- Beantwoorden van de telefoon.
- Ontvangen van bezoekers.
Wij vragen:
- Affiniteit met dierenwelzijn.
- Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden.
- Een proactieve en verbindende instelling.
- Ervaring met Microsoft 365 en uitstekende administratieve vaardigheden.
- Flexibiliteit en bereidheid om buiten kantoortijden te werken wanneer dieren onze (nood)hulp nodig hebben.
Bij ons werk je in een dynamische omgeving, waar geen dag hetzelfde is.
Met jouw administratieve vaardigheden en liefde voor dieren help je ons onze missie waar te maken.
Interesse?
Klaar om je steentje bij te dragen? Stuur je motivatie en CV naar werken@hokazo.nl.
Heb je toch nog vragen, ook geen probleem. Mail je vragen naar werken@hokazo.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.